چلاق

دل نوشته های یک چلاق

چلاق

دل نوشته های یک چلاق

اینجا غار تنهایی یک آدمی ست تنها که از جامعه ی بخاطر شرایط جسمی ش طرد شده و کم کم از همه چیز ناامید شده، اما میخواد و سعی می‌کند دوباره بساز این امید را و از زندگی ش شاد و عالی و موفق باشد.
‎لطف اگر اینجا گذرتان افتاد و خواننده این وبلاگ شدید بدون قضاوت کردن خواننده باشد چون شما در شهر و دیاری و محیط ی که زندگی کردم، زندگی نکردید و مشکلات که با آن روبروی شده ام روبرو نشدید! عمل های جراحی که کردم و بیمارستان که بستری شده ام و درد کشیده ام و زجرها بسیار، شما که با کفش های من که نپوشید و با آن ها راه نرفتید و توی زندگی تان تحقیر و توهین نشنیده اید و کسی به شما نگفته " تیمور لنگ" و یا " میمون چی توز" بهرحال پس لطفا قضاوت نکنید!

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اووووف

نمیدونم چرا ولی در یک اقدام احمقانه یه کانال تلگرامی زده ام ... دلیل شو هم خودم نمیدونم ولی احساس میکنم نوشتن توی تلگرام برام راحت تر ... ولی امیدوارم حذف ش نکنم اول سال 97 یه کانال زده تا 3-4 ماهی بود کلی نوشته بود یه شب که حال خوب نبود عصبی شده ام و زده ام همه شو حذف کرده ام لعنت به من و این درد پای مزخرف 

  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • تیمور لنگ چلاق

نظرات (۲)

نوشتن توی یه کانال تلگرامی؟ باید جالب باشه . اتفاقا همیشه هم دم دسته و هیچی واسه نوشتن از ذهنتون فرار نمیکنه 
پاسخ:
دقیقا یکی از دلایل ش همینه 
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی